האם כישורי הצילחות שלכם ראויים לשף אישי? הנה כמה טיפים – חלק 2

האם כישורי הצילחות שלכם ראויים לשף אישי? הנה כמה טיפים – חלק 2

הדוגמה השנייה מכניסה את הצלחת לתמונה יותר, אספרגוס לבן עם קריספי פרושוטו. צורת העלה של הצלחת וצבעה מוסיפים לצבע הענוג של האספרגוס הלבן. שמירה על הכל בצורה מחמיאה יותר, קרוב יותר לכלי שומר על הצלחת בפוקוס. החום האדמדם של הקריספי פרושוטו מושך את העין על פני הצלחת וגורם לה להיראות גדולה ממה שהיא. האלמנטים המקושטים של בייבי ארוגולה, עירית וצנוניות נמצאים שם כדי לספק ניגודיות חזותית חדה לאספרגוס המסולסל. מסיימים עם ויניגרט לימון / שום / עירית פשוט כדי לספק רמז עדין של צהוב וירוק עם פיזור גרידת לימון לחיזוק הטעם.

 

הדוגמה השלישית היא ארטישוק מאודה עם סלט עגבניות שרי וסלט בצל אדום. זו הייתה דרך להוסיף הרבה צבע לאוכל שבתנאים הטובים ביותר נראה עייף ו / או שחוק: הארטישוק המאודה.

 

הפשטות העצומה של הצלחת ממקדת את תשומת הלב של כולם לתפאורת שולחן קלאסית. המנה מוגשת על צלחות זכוכית מעל צלחת ארוחת הערב עם מפיות תואמות על גבי שולחן זכוכית. הסועד אוכל את עלי הכותרת של הארטישוק שמתובלים במרינדה של הויניגרט של הסלט.

 

הדוגמה הבאה היא טריו של חומוס. לפעמים הכלי הפשוט יותר מדגיש את ניגודי הצבעים. יש לנו חומוס קלאסי במרכז עם עלי בזיליקום שמציצים החוצה, אדממה וכוסברה חומוס משמאל עם עלה רדיקיו, ולבסוף חומוס סלק קלוי עם עלי אנדיב.

 

בנושא תיאום הצבעים, מזנון הקינוחים סיפק תמונה משמחת כשהצלחנו להשתמש במגש זכוכית כדי להשוויץ על המפה המדהימה תוך כדי הדגשת טארט פטל. זה מראה שכמויות אדירות יכולות גם להדהים במספר העצום של הפריטים בכלי נתון.

 

ולבסוף, צלחת עמוסה של מיני קינוחים מספקת מגוון של מתוקים שמושכים את העין.

 

האמת שלעתים קרובות אין לנו אפשרות לתכנן מראש את כל התצוגה שלנו בעבודה עם לקוח חדש אם לא ראינו את הבחירה שלו בכלי אוכל. מניסיוני, נאלצתי להתמודד עם הדפסים כחולים, פרחים מצופים זהב, פייזלי שחור לבן וצלחות מתאבנים סגולות. פירוש הדבר שעליי להשתמש בכמה מהגישות שהוזכרו כאן כדי ליצור מצגת מרגשת מבחינה חזותית.

 

על קצה המזלג, הפילוסופיה של שף פרטי היא לחשוף את הלקוחות חזותית בתחילת הארוחה, לעמוד בציפיות שלהם עם מנות צדדיות טעימות וחמות ואז להמם אותם שוב בסוף הארוחה עם קינוחים צבעוניים.

 

סגירת תפריט