You are currently viewing כיצד להשתמש בקופונים ביעילות

כיצד להשתמש בקופונים ביעילות

בעולמהה המקוון, טראסי פובס היא "אמא של פני פינצ'ין", אשה, אם ובלוגרית גזירת קופונים.

 

היא נותנת עצות למחפשי הנחות כיצד לקנות את מה שהם צריכים בפחות – והיא מדברת מניסיון. כמו אמריקאים רבים, פובס מצאה עצמה פעם מוטלת על עצמה חובות.

 

לפני מספר שנים פובס ובעלה התייחסו ברצינות לחיסכון. הם השתמשו בשילוב של טכניקות כדי לחסל את חובותיהם של יותר מ- 35,000 $, כולל מכירת נכסים לא רצויים, יצירת תוכנית הוצאות ריאלית ושימוש בהחזרי מס כדי לשלם את החייב.

 

אלה תרמו רבות לחיסכון שלהם, אך Fobes גם שינתה את הלך הרוח שלה כלפי כסף. המפתח למנטליות הקניות החדשה הזו היה שימוש בקופונים, שפינו כסף שבעזרתו היא יכולה לשלם את חובה.

 

"תמיד ניסיתי להשתמש בקופונים, אבל הם לא ממש עבדו בשבילי", אומר פובס. "פשוט הרגשתי שזה יותר טרחה. אבל ידעתי שהם חייבים לעבוד, אז התחלתי לחקור ולקרוא ולנסות להרכיב מערכות. "

 

היא הקדישה את הזמן לנקב קופונים, והשוותה את מה שהוצע עם המותגים שבהם השתמשה בדרך כלל. היא החלה ללמוד קמעונאים כדי להכיר את התמחור שלהם, את מותגי החנויות שלהם ואת תוכניות ההנחות שלהם.

 

בסופו של דבר, היא אומרת, "התחלתי לגרום לזה לעבוד והבנתי שהתחלנו לחסוך 30-35% בחשבון המכולת שלנו בכל פעם שאנחנו הולכים לחנות."

 

חנויות מכולת אינן המקומות היחידים שיש בהם קופונים. ריבועי הכסף הקטנים שאנשים גזזו פעם אחת רק ביד מהעיתון יום ראשון זמינים כעת ברשת, באפליקציות ובכל רחבי הרשתות החברתיות.

 

קופונים נוצרו בשנת 1887 כמכשיר שיווק של ענקית הסודה קוקה קולה, על פי הקופון שרפה. עכשיו, הקופונים פוריים.

 

"אנשים אולי חשבו שיש סטיגמה לפני שנים בשימוש בקופונים כי אתה לא יכול להרשות לעצמך דברים או שהיית חסכן מדי", אומרת ז'נט פאביני, מומחית לחיסכון ב- Coupons.com. "זה פשוט לא המקרה. בימינו השימוש בקופונים או באסטרטגיות אחרות כדי לחסוך כסף הוא כמו השחור החדש. זה מגניב."

 

האם גזירה טובה יותר עבור הצרכן או הקמעונאי?

כמה מציאותי לחסוך אלפים בקופונים? כזכור, קוקה קולה החלה במקור להציע קופונים כטקטיקה שיווקית. עסקים מחלקים קופונים כדי לעודד הוצאות מוגברות על המוצר או המותג שלהם.

 

"קופון הוא קידום מחירים קלאסי", אומר Utpal Dholakia, פרופסור לשיווק באוניברסיטת רייס.

 

הוא משתמש בדוגמה של יצרן חמאת בוטנים. בהתנהגות רכישה כללית, ישנם שני סוגים של צרכנים. יש קונים שיהיו כל כך רציניים לגבי הטעם שלהם בחמאת בוטנים שהם יקנו רק את הגרסה השמנמנה מהמותג האהוב עליהם, ללא קשר למחיר. אך צרכנים אחרים, פחות נאמנים, ימשכו לעבר המותג המוכר.

 

לשם נכנסים קופונים. כאשר יצרן כמו אייבורי מנפיק קופון ומפיל את מחיר המוצר שלו בכדי שיהיה מושך, המותג יכול למשוך פלח חדש של קונים.

 

"המשווק הפך את המחיר נמוך מספיק כדי שאנשים אחרים מעבר לקבוצה הקטנה הזו של משתמשים נאמנים למותג קונים את חמאת הבוטנים ההיא", מסביר דולקיה.

 

הסכנה כאן ניכרת לעין: קופונים יכולים לפתות אותך, בתור הקונה, לקנות מוצרים יותר או אחרים ממה שהיית עושה בדרך כלל, פשוט בגלל שגילית שקיימת עסקה.

 

"שימוש בקופונים נוספים אינו בהכרח דבר טוב", אומר דולקיה. הוא תומך בשימוש שלהם במצב מסוים אחד בלבד: "אם אתה משתמש בתבונה ובבחירה בקופונים לדברים שאתה ממילא עומד לקנות."

 

במקום למצוא קופון ולהרגיש צורך לרכוש את המוצר המדובר, נקט בגישה הפוכה. חפש הנחות על דברים שאתה כבר יודע שתצטרך לקנות. או השתמש בקופון כדי להחליף רכישה של מותג שאתה קונה בדרך כלל עם מותג דומה ומשתלם יותר. אז קופונים יכולים להציל אותך.

תוכלו למצוא מידע נוסף באתר הקופונים https://www.jemix.co.il/