הכירו את ה-CRM שעוזר לעסקים קטנים רבים לגדול

הכירו את ה-CRM שעוזר לעסקים קטנים רבים לגדול

ככל שיותר עסקים הופכים למובייל פרנדלי, amoCRM נותן לכם כלים לתקשר ביעילות רבה יותר

 

אתם מכירים את הקו הקלאסי של גלנגרי גלן רוס: "לסגור עסקאות. תמיד." 

זו עצה טובה, והיא חשובה במיוחד לעסקים קטנים שמנסים להתרחב. אבל, אפילו להיות הכי קרוב בעולם לא יועיל לכם אם אתם נותנים ללידים שלכם לחמוק דרך הסדקים. כאשר הפניות הופכות ליקרות יותר ויותר לייצור, מתן אפשרות לירידה אחת לצדי הדרך כשאתם עסוקים בסגירת עסקאות אחרות עלולה להכות מכה קשה בשורה התחתונה שלכם.

 

תקשורת עם לידים, לקוחות נוכחיים, לקוחות לשעבר וכל מי שאנשי צוות המכירות שלכם מתקשרים איתם עלולה להתפתל ולהתפשט בין דוא"ל, טלפון, צ'אט ברשת, ועוד, מה שעלול להוביל לבלגן במעקב ולעצבן לקוחות. יש פשוט יותר מדי דרכים להתחבר.

 

כאן נכנס amoCRM לתמונה. מנהל קשרי לקוחות זה (CRM) מרכז את כל התקשורת שלכם לפרופיל לידים אחיד אחד, ומאפשר לכם להישאר מעודכנים בתקשורת העבר שלכם ולהמשיך להתנהל בשיחות בלי להחליף אפליקציות.

 

בפועל, פירוש הדבר שאתם יכולים לשוחח בצ'אט עם לידים באפליקציות Messenger (כמו גם שיחות ודוא"ל) בפרופיל שלהם. לכן, אם ליד אחד מעדיף את אינסטגרם וליד אחר אוהב את סקייפ, אינכם צריכים לעזוב את סביבת העבודה שלכם, וגם לא להטריד אותם כדי להחליף פלטפורמות, מה שמייצר חוויית תקשורת הרבה יותר נזילה.

 

עבור עסקים קטנים שאינם יכולים להרשות לעצמם להפסיד עסקאות, זה דבר טוב להפליא.

 

שלא כמו CRMים אחרים, amoCRM מספק כלים משופרים ל-SMS והודעות, תוך הקפדה על מגמות עסקיות ככל שיותר ויותר עסקים נעשים ניידים באמצעות טלפונים. במקום שבו CRMים אחרים נתקעים בתקשורת טלפונית ודוא"ל, amoCRM עוזר לעסקים לספק לידים עם תשובות מיידיות ולאסוף ולהפסיק מתי שהם רוצים. זה מוביל להחלטות מהירות יותר ולתוצאות טובות יותר.

 

באמצעות amoCRM, כל הצוות שלכם יכול לראות בקלות לאילו צ'אטים הוא אחראי, ובנוסף אתם יכולים לקבל גישה בכל הצוותים מבלי שתצטרכו לשתף כניסות וסיסמאות עם כולם. בכך אתם מורידים צעדים נוספים שמאטים את קצב העבודה שלכם.

 

כאילו שזה אינו יתרון ענק בפני עצמו, amoCRM מעניק לכם גישה גם לצ'אטבוטים עם אינטליגנציה מלאכותית כדי שתוכלו ליצור ולהתאים אישית עם אפס ידע בקידוד. בוטים אלה יכולים להבין את כוונות הלידים או הלקוחות שלכם במהלך השיחה ולהגיב באמצעות תבניות ותזרימי עבודה שהוכנו מראש. דבר זה מעצים אותם לענות על שאלות, לקבוע פגישות ועוד הרבה יותר תוך כדי שתעשו יותר.

 

תנו דחיפה לעסק הקטן שלכם באמצעות amoCRM.

 

למידע נוסף ניתן לפנות למשרד פרסום בחיפה ובצפון.

סגירת תפריט